Kontrolum vardı doktorum ilk başta tahminde bulunmak istemedi ben biraz ısrar edip hocam bacak arasına bakalım mı dediğimde baktı şimdi birşey söylemek için erken ama bacak arası boş tahminde bulunmamı isterseniz kız derim dedi gerçekten hiçbir çıkıntı yoktu Bir oğlum var onun cinsiyetini 11 haftalıkken öğrenmiştik ve bayağı pipisi görünüyordu. Bir yandan çok mutlu oldum ama çokta heveslenmek istemiyorum yanılma payı çok olur mu acaba