Aysegulbztmr Kızlar ben devlet hastanesine gidiyorum. 14+5 te randevum var. Cinsiyeti o zaman belli olur mu acaba ?
anneyimmm42 eylulummmm yaaa gerçektei canım bende 11+3 deyim ayın sonunda tekrar kontrolümüz var o zaman 12 hafta olucak belli olur mu acaba
eylulummmm @anneyimmm42 erkekse tahmin ediyorlar canım bende 11+3 um şuan :) kemiklerinden anlıyorlar erkekse erkek diyorlar ama kızsa biraz bekleyebikirsin