Aysennn5555 Kızlar 5+5 gebeyim ama hiç doktora daha gitmedim haftaya gitmeyi düşünüyorum geç olur mu sizce beta hcg baktırdım sadece onun dışında muayene olmadım
Ddeenniizz Aysennn5555 bende aynı haftadayım henuz gitmedim.7-8 haftada gitmeyi dusunuyorum cunku suan sadece folik asit verip pek bilgi vermeden 7.haftada tekrar gel diyecek
ElifBzkrt Aysennn5555 2 gün arayla betanıza baktırdınız mı kaç çıkmıştı acaba birde son adet tarihiniz ne zaman
Betibella Aysennn5555 aaa aynı gebeliklerimiz 🤭 Ben gittim ama özel olduğu için ilgilendiler doktor da çok erken değil mi çok mu Heyecanlısınız dedi 😂 8 haftalık olunca tekrar çağırdı 😂
Kavakyellerihercai Aysennn5555 geç olmaz bende bekledim çünkü kese var yok bebek var yok strese giriyorum
Deletedmom727271 7 haftalıkken gidersen daha iyi olur canım hem bebeği görürsün hem kalp atışını duyarsın. 🌼
Papatyamm1 Benim de aynı 5+4 perşembe gittim beta hcg 2840 çıktı. Şimdi göremeyiz pazartesi kesin gel deyip gönderdi.
gucluanne80 Bende aynı durumdayım ama doktora gittim ve folik asit verdi progestan verdi düşük ihtimaline karşı birde kasıklarım çok ağrıyordu iyi gelir, 2 hafta sonra geri gel, kalp atışlarına bakalım dedi
Mikmikbuk Aysennn5555 Olmaz hayatım iyi yapıyosun bende 6+5 de gittim beta kontrolü de yapmadım. Direk kalp atışı duyarsın inşallah
Papatyamm1 Kızlar ben bugün yine gittim. Doktor anca bir hormon testi isteyip yolluyor. Hiç soru sormadı ne kadarlık ya don adet tarihin ne zaman. İlk hamileliğim bir heves gidiyorum elim boş dönüyorum ultrasonda bakmayacak mısınız dedim ona da ayrı kağıt verdi üst katta dedi. Çıktım perşembeye randevu verdiler ultrason için benim anlamadığım gittiğim doktorun bakması gerekmez mi ultrasona da.