Hanımlar merhaba. Adetim 3 gün gecikti, Normalde gecikmez asla şaşmaz adet tarihim. 10 gün önce eşimle denedik hamile olabileceğimi düşünüyorum. Bu 10 gün içinde denemelerimiz yine oldu. Test yaptım bugün tek çizgi çıktı. Adet belirtilerim yok vücudumda yoğun derecede idrara çıkma yoğun beyaz akıntı bel ağrısı göğüs şişliği ve hassasiyeti bazende kasıklarıma kramp giriyor kısa süreli. Adet olacağım zaman boyle kramp değil sızı oluyor. İlk hamileligimdeki (nasip olmadı malesef kürtaj oldum ) değişimlerim bu şekildeydi adetime gecikti ki asla gecikmez. İdrar testi negatif çıktı. Sizce ne yapmalıyım kan testinde ne zaman çıkar ?
Heyecanimda var çok istiyorum bilgisi olanlar varsa size zahmet 🌸