Aks68aks Gebelikte kahverengi çizgi göbek üstünde olursa erkek göbek altında olursa kız olurmuş doğrumu acaba kız olup üstte erkek olup altta olan varmı😁
Mercan28 Aks68aks o çizgi.çıkana kadar cinsiyetini çoktan öğrenmiş oluyorsunuz zaten 😂 20haftalığım daha çıkmadı bende
Villanelle Benim bir göbek çizgim bile yok dostum 😂😂 ya kim atıyor ortaya böyle fikirleri ve onlara neden inanıyorsunuz acaba 😂😂
Mercan28 Miracinannesi_52 yaa ben geçen sormuştum burda herkes 25ten sonra çıkıyo demiştide herkesin öyle sanmıştım
Mor_papatya_ Aks68aks Alakası yok kzum benim göbeğimin altındaydı çizgi vardı bide çok hafif üstünde belirgindi oğlum oldu🤭 yani iki tarafında da olmuştu bende🤭😇
Tubmavi Aks68aks benim şuan sadece altta var kızım olacak ama arkadaşımın da kızı oldu son zamanlarda tam göbekte koca halka oldu çizgi iki tarafta da vardı.
irem-Dora Aks68aks benim erkek çizgi sadece altta 😅 hatta bir hurafeyi daha curuteyim yüzümde 16.haftada gebelik lekesi çıktı. Erkek bebek anneyi güzelleştirir derler bir de 😅
Muratnevin irem-Dora benimde erkek bir çirkin bir güzel oluyorsun diyorlar , Bende ki olaya ne deniyor😂😂
irem-Dora Muratnevin hahah bilemedim ben sadece cirkinlestigim için herhalde güzel bir oğlum olacak diyebiliyorum 😂😂