AdenEva Mahlem çiğ tüketilmemeli, pastörize tüketmeniz gerekiyor. Eğer mecbursanız da çok çok iyi kaynatmanız gerek. Ama pastörize en güvenlisi
-aybars-02 Mahlem ben kendim sütü direkt tüketemiyorum doğal alıp kendim kaynatiyorum sonrasında da kendime tatlı lor yapıyorum tuzsuz ondan kahvaltıda yiyorum tavsiye ederim size de.🧀🧀🌙🌛🌙🌜
Villanelle Pastörize süt dışında süt tüketmeyin. İçinde bazı bakteri veya virüsler olabilir. Çok iyi kaynatirim diye düşünseniz de bu sefer yararlı bakteriler de ölüyor. Yani bir işe yaramıyor süt.