Polenpolen52 Ben dalin sıvı deterjan almıştım canım dolabına yerleştirmeden onla yıkayıp ütüledim hep. Öncesinde granül sabun tarzında almıştım çok yüksek derece de yıkamadığım için bebek kıyafetlerini erimedi ve sabun lekesi bırakmıştı. Dalin bitince de baby me marka da iyiymiş onu falan da denicem ama sıvı deterjan alıcam ne olursa olsun.