Kızlar merhaba 🥳 kafama takilan birşey var sizlere sormak istedim son iki aydır çok değişik adet görüyorum geçen ay 8 gün erken oldum ve ilk gün sadece 3 5 damla kahverengi akıntı geldi 2. Günün sonuna kadar baska birşey gelmedi 2. Gün aksama doğru çok koyu kan gelmeye başladı ama ped e sadece bir iki damla geliyordu sadece tuvalete gittiğimde idrarla karışık geliyordu oda bazen birde peceteyle silince geliyordu 5 gün sürüyor adetim 3. Günden sonra tamamen kesildi 4. Ve 5. Gün sadece minik minik kahverengi akıntı şeklinde geldi ve bitti bu ay da 3 gün erken oldum yine aynı şekilde başladı yine aynı tek fark ped e bir kaç damla daha fazla geliyor olması. Suan 4. Günüme girdim yine kesildi sadece peceteyle silince kahverengi akinti geliyor klasik birde adet olana kadar asla bitmek bilmeyen kasık ağrılarım oluyor adet oluncada devam ediyor yani diyebilirim ki son 2 aydır düzenli aralıklı kasık ağrılarım var. Dr göründüm ultrasondan baktı hiç birşey yok dedi gebelik planlıyoruz engel mi dedim yumurtluyorsan engel degil dedi suan yumurtalarinda saglikli dedi ama cok saçma geliyor şuan bu durum bana aklım almıyor aranizda böyle birşey yasayan var mı ? Gittiğim dr mu çok umursamaz ben mi taktım bilmiyorum ama huzursuz ediyor bu durum beni🤦🏻♀