Eslemezgi ay benim kızım hastanede bronşitten yatarken tam çıkacağımız gün rotavirüs oldu. Günde 35-40 bez değiştiğimi biliyorum. Bezi değişiyorum çöpe atmaya giderken tekrar yapıyordu 3-4 gün bu şekilde devam etti tabi bide pişik oldu kuzum oda ayrı acı veriyor. Antibiyotik yada ilaç tedavisi yok maalesef bol bol sıvı tüketmesi gerek tek şansımız kızım çok fazla su içiyordu. Enterogermina verdi doktor bağırsak florası bozulmasın diye bide oydu. İlk bebek olunca aşının ücretli olduğunu bilmiyorduk. Yaptırmak için gittiğimizde zaten bebeğim 1 yaşındaydı yapamadılar 6 aya kadar yapılıyormuş. Aklında bulunsun canım ne olursa olsun aşısını yaptır