Nurcanben Arkadaşlar acil yardım edin ağzımın içinde damak kısımlarında yara mı desem bilemedim böyle sivilce gibi ama sivilce değil beyaz beyaz bir şeyler var yara da olmuş çok ağrıyor yemek falan yiyemiyorum doğru düzgün nasıl geçer bu bilgisi olan
Eylulsmom__ Nurcanben benim ağzımda dolu dişim ağrıyodu antibiyotik kullanıyodum ağrı kesici ve gargara . Diş ağrım kısmen geçse de ağız içim komple yara dolu. Bu akşam yolculuk yapacaz bi de
Nurcanben Benim dış ağrım yok kışın dudağım kabuklaniyor bende de alışkanlık olmuş oynuyorum dudağımı yara yapıyorum işte yara oldu ondan sonra ağzımin içinde kabarcıklar çıktı nasıl agriyor