Deletedmom727271 İlk hamileliğimde sadece sol kol da ağrı yapmıştı. Bu hamileliğimde etki görmedim canım
Villanelle İlk aşıda kolum biraz ağrıdı, ikincide hiçbir şey hissetmedim. Ama aşıların hafif yan etkiler yapması normal