HlyKaradere Selamlar sevgili hamişler 23+3 deyim 7 kilo almışım kız bebiş bekliyorum. Son iki aydır aşırı yiyorum. Dışarda yeme alışkanlığım yok ne yesem kendim yaparım tatlı bile olsa ama aşırı kilo aldım sizler kaç kilo aldınız. Kaçıncı haftadasiniz nelerle besleniyorsunuz.
Merymommss HlyKaradere 31+1 deyim 6 kilo aldım şimdiye kdar, bende kız bebiş bekliyorum ve iştahım hiç yok keşke olsaydı diyorum bende😂 2 yaşında bi kızım daha var onun peşindeyim çok hareketliyim bu yüzden zaten
Eylul2797_ HlyKaradere 35+5 olduk en son 12 kilo almıstım ayaklarım ellerim baya sisti önce böyle degildi 39 numara terlik ayagıma olmuyo 40 numara giyiyorum normalde 38 giyen ben
Villanelle 30+4 ikizlere hamileyim. Henüz 5 kilo aldım ama gebelik şekerinden dolayı sürekli diyetteyim. Aşırı yememelisiniz bence, dengeli beslenin ve bebeğe yararlı olan şeyleri tüketin en çok
HlyKaradere Helink evet ya oglanda bende gayet güzel kilo almıştım dengeli şimdi popo göbek maşallahı var 😆😆😆😆
Mervekrmn @HlyKaradere 25+4deyım bende 3 kılo aldım bende kız bebek beklıyorum benımde ıstahım cok acık ama saglıklı seyler genelde bebıse yarıyan seylerı yemege calısıyorum😊
HlyKaradere Mervekrmn eğer tatlı yemezsem onun dışında bende hep sağlıklı şeyler yiyorum sanırım tatlı böyle kilo.aldirdi