Kızlar merhaba daha öncede post açmıştım ben, 35+5 olduk. 2 gün önce doktoruma gittiğimde sancımin olduğunu söyledi ilaç ve ciğer geliştirici vermişti, suyun gelirse nişanın gelirse gel mutlaka dedi. Dün gece 10 dk kadar şiddetli karın ağrısı yaşadım ve çok az kahverengi leke geldi bu nişan mı oluyor ? Acilden giriş yaptım kendi doktorum yoktu acildeki doktor kontrol etti bebegin keyfi yerinde suyu guzel dedi, açılmama flan bakmadı, ağrıların artarsa gel dedi. Şuanda da alt karından bacaklarıma doğru inen bir ağrı var. Adet sancısı gibi midemde cok yanıyor. Kahverengi leke gördükten ne kadar sonra doğum olur acaba böyle bir durum yaşayan oldu mu aranızda ?