Dorati ben bugün e bebek’e gittim aventin ürününü almak için ama göğüs uçlu olanı vardı bide onun uçsuz olanı var diye biliyorum ama o e bebekte yoktu. Diğerinide bilemedim çünkü mememi kapmakta zorlanmıyo sütüm az diye çekiyo yada alsa bile göğsüm yara oluyo diye almadım yani emin olamadım çünkü bitane eczaneden almıştık başı çok büyük ve sertti onu alamadı. aventin 2 bedeni var hangisi olur bilemedim birde sert midir acaba yine almazsa diye emin olamadım. Şu sütüm için her şeyi yapıyorum ama sanırım gelmicek artık bugün 20. Gün:((