SeherMercimek Hipertroid için ilaç kullanıyorum yeni başladım. 9 haftalığız ama karnım çok şiş ve sürekli gazım var. Ağrımda oluyor rahatsız hissediyorum kendimi. Varmı böyle bi durumla karşılaşan kızlar lütfen yardım çare ….🥺🥺
Ceylin680 SeherMercimek ben hiç ilaç kullanmıyorum.ama ilk 3 ay gazdan kabızlıktan çok çektim.aradaa hala oluyorum kabız ve gaz sancısı