-Serpilllllll- Selam arkadaşım ona iki kere muayeneye gitti biraz hastasını rahatlatan değil de tedirgin eden bir doktormuş.Memnun kalmadı arkadaşım da çok evhamlı biri çünkü.Bir kist görmüş sanırım direkt en kötü ihtimali paylaşmış onunla hep karşılaşabileceği olumsuzluklardan bahsetmiş sadece.Bilmiyorum başkası memnundur belki beklentiye göre değişiyor bu doktor durumları