Kartaaneesiii canım bende aynı durumu yaşıyorum başka ne gibi belirtin var ve çok korkuyorum. Bende göğüs veya kalp bölümüne gideceğim. Hamilelikten önce aniden gelip giden bıçak saplanması gibi ağrı oluyordu fazla sey yapmadm hamilelikten sonra bi agrı geldi ve gitmiyor , sırtıma boynuma vuruyor,öksürük,nefes darlığı, çok çabuk yorulup tıkanıyorum napcam bilmiyorum çok tedirginim.