Mutluhatun Busraaacan 16+5 te öğrenmiştim o haftadan önce hiç sormamıştım net olana kadar söylememesini rica etmiştim doktoruma Çünkü kendimi biliyorum ihtimal üzerine bile konuşsak gider alışveriş yaparım😂
csmaknc Busraaacan 13 canım özele gidiyorum doktor kesin konuştu ama 17. Haftada tekrar baktıracağız kesin olur o zaman
0ayse_00 12+6 da öğrendim ikili taramada ama kesin demedi meraktan iki doktora gitmiştim birisi özel birisi devlet ikisi de aynı şeyi söyledi🙂
Kullanici2003 0ayse_00 kuzum ikili taramada nasıl öğrendiniz çok merak ettim bende ikili tarama için kan verdim sonuçları bekliyoruz
gulsah_12 0ayse_00 değişen varmı acaba öyle ya bende 12+2 de gitttim kıza benzıyor ama kesin biay sonra söylerim demişti
Edizbeyinannesi Busraaacan oğlumu 10+5 de öğrendim Şimdi kızım olacak nasipse onu da 20 de 🙈🙈 Göstermedi bi türlü detaylı da öğrendik artık 😂
Ozge Busraaacan 12de göremedi doktor. İstersen 2 hafta sonra gel yoksa 16da bakalım dedi. 14+2de öğrendik🌸
charlottececi Busraaacan 15+3 te uclu taramada öğrendik. Oncesinde belli degildi. 11+3 te gitmistim. Ulturason resimlerinden ben kendim biri kesin kiz diye kendimi kandirdim biraz. Poposunu cekmis ulturasonda 😂 neyse ikisi de erkek cikti😁
Eymensmom35 Cansusahinn Ay saçmalayın ya ben hamileliğimi öğrendiğimde 5+3du ve bebek daha keseye yeni yerleşmişti veya kimisinin daha henüz o sıra bebek kesede bile olmuyor insanları yanıltmayın ..