Simsim60 Arkadaşlar geçmeyen öksürüğüm var.doğal yollardan geçiremedim.bu ilacı önerdi doktorum kullanıp zararını gören oldu mu?serklajım var mantar kaşıntı olmaması lazım :(
BusrAras- Simsim60 20lik diş cıkarıyorum doktor verdi 5 gün kullandım ama bi sıkıntı olmadı bende hatta o hafta kan idrar tahlilide verdim temiz cıktı hepsi
Mucizemiizz Simsim60 Mevcutta mantar varsa tetikler ben mantar enfeksiyonu gecirmis biriyim ne zaman antibiyotik kullansam tetikliyor ama boyle birsey yoksa zarari olcagini sanmiyorum gecmis olsun
burcuacrr Simsim60 ben muadilini kullanmıştım. Ben de yaptı. Ama ben de zaten mantar enfeksiyonu hep vardı. Tetiklendi. O yüzden doktorlar genelde antibiyotik verince fitil de verirler.
Simsim60 Mucizemiizz teşekkür ederim yok mantarım kaşıntım filan ama yaparsa diye tedirgin oldum inşallah yapmaz
BMelek Simsim60 hamileyken kullanmadim ama ne zaman antibiyotik kullansam bende oluyordu hatta 5 yildir belki daha fazla bir suredir antibiyotik kullanmiyorum bu yuzden doktora sordugumda floryayi bozuyor demisti herkeste olmasada bende yapiyordu insallah yapmaz sizde
burcuacrr inciirem vallahi çaresiz🙈 fitil kullanıyorum kaşıntı olunca o şekil rahatlıyorum. Antibiyotik sentetik çamaşır aşırı tetikliyor beni. Onlara dikkat ediyorum.
inciirem burcuacrr malesef benimde öyle doktorum sirke çamaşır falan diyor ama geçmiyor. Yeşil akıntı sürekli yapıyor artık ne yapacağımı şaşırdım