Yagmur2210 ah ah bu forum da olmaz mı birazdan gelir ağrılı geçengiler 😏 Bu haftada hep aynı durumdayız malesef ben 31+6 oldum çok şükür o rahim ağrısı azaldı gibi gene bi kasıkta ağrı başladı
Bebeğiniz baş aşağıysa kafası baskı yapar ayaklar aşağıdaysa ayaklar baskı yapar hiç birisi değilse de vajinal enfeksiyon da yaparmış