Asli1111 Arkadaşlar transferden 12 gün sonra sonuç 576 çıktı iki gün sonra testi tekrarladım 1720 çıktı bi anormallik var mıdır acaba cuma günü kontrolüm var endişeliyim 😶 2 tane embriyo transfer edildi
ebruuu_15 Asli1111 Merhaba 😍 Benimde 12.günümde 766 iki gün sonra da tekrarladığımda 2526 çıkmıştı 8 haftalığım şuan tek kese tek bebek görünmüştü. Bence çok güzel değerlerin 💃
Kbra60 Asli1111 benim 220 olan 940 lara yükselmişti bi sıkıntımız yok şükür zaten en az iki katı artması gerekiyor
Mouradi Asli1111 Benim ilk 1800 2 gün sonra 3000 kaçsa çıkmıştı Bende düşündüm boş gebelik vs ama Şükür sağlam İnşaAllah sizde de ikiz için olur ihtimal çok sonuçta 2 embriyo varsa 😍 kötü düşünmeyinn 🥰
Asli1111 ebruuu_15 sizinde neredeyse 3 katı artmış. Darısı benim başıma inşaAllah kese ve kalp atışlarını görmek 🥰🤲🏻
Asli1111 Kbra60 benim 3 kat artmış internetten baktım boş gebelik kimyasal gebelik bir sürü saçma sapan şeyler. Cuma günü kontrolüm var sabırsızım
Kbra60 Asli1111 yok yok bence arttığı için sevinmelisin boş gebelik olmaz bence tüp bebekte sen içini ferah tut bi de iki embriyo diyosun belki de çoğul gebeliktir bilemeyiz
Kbra60 Asli1111 ben keseyi gördükten sonra coraspini ve duphastonu bıraktım kalp atışından sonra da estrofemi bırakıcaz dedi doktorum merak ettiğim şu progestan iğne ne zaman bitecek
Asli1111 Kbra60 Hemşire bana o ilaçlar düşük tehlikesini engelleniyor dedi 10.haftaya kadar düzenli kullan hiç aksatma dedi ilaçlarını. Ama artık vücudum kabul etmiyor sanırım kolum ve göbeğim çok kötü morarmış igne içine girene kadar zorluyor 😶
belmayamac Kbra60 Canım benimki de tüp bebek. 11.haftaya kadar kullandım sonra bıraktım doktorum öyle söylemişti ama kullanmak isteyen 12.haftayı da tamamlıyormuş tabi isteğe bağlı. Karnın büyüdükçe biraz zorluyor iğne vurmak ama dayanmaya çalış ben de gün sayıyordum az kaldı bitecek diye kendimi sakinleştiriyodum. İğne daha zor giriyor daha çok morarıyor ve vuracak yer kalmıyor artık. Göbeğinin etrafında iğneler batıyormuş gibi acı oluyor iğne vurduğun yerler sanki ilaç dağılmamış gibi sertleşiyor bunlar çok normal merak etme. Çok şükür ben şimdi rahatım bebeğim de 12.haftada şu an. İnşallah sen de hayırlısıyla bitirirsin bu süreci
Kbra60 belmayamac aslında ben öyle ağrı acı morarma yaşamadım hiç sadece artık doğal sürecini yaşamak istiyorum yoksa bebeğim için katlanırım hiç önemli değil 🥰
belmayamac Kbra60 Bitecek canım hepsi geçecek merak etme. Çok şükür o iğneleri kullanabilecek durumdasın öyle düşün, hiç tutmasaydı kullanamayacaktın öyle iğnelere bakıp duracaktın ben onu da yaşadım o daha kötü oluyor. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
Ftstkmk Asli1111 merhaba benimde ablam tüp bebek yönetimi ile Allah’ın izniyle bu yola adım attı sizin de yazdıklarınız gibi 2 tane embriyo transferi oldu bu gün 11. Günü idi (pazartesi) beta hcg 28.21 çıktı yarın tam 12. Gün ve tekrar kan verecek sizce nedir durum yükselir mi?
Asli1111 Ftstkmk ppek anlamam ben ama bildiğim kadarıyla belli bir sayı var onun üzerine geçmesi gerekiyor İnşaAllah gönlünce olur 🤲🏻test sonucuna birsey demedi mi doktoru. 2 gün sonra testi tekrarlayıp sonucun yükselmesi lazım
Ftstkmk Asli1111 tekrar test verdi 33 olmuş şimdide az yükselmiş anladığım kadarıyla rabbim kimsenin kucağını boş koymasın
Limonzeytin Asli1111 Güzel çıkmş. Değere göre 2iz oldğu belli olmuyor kesede anca görürler bunu. Ben 11.gün ilk kan verdm 98 sonra 2şer günde bi kan verdm 198,498,1330,3630 da kese gördüm vajınal ultrasonla 2 embryo transfer oldm tek tuttu . Hayrlı olsn
Asli1111 Limonzeytin ilk muayene de kesenin kaç tane olduğu görünür mü. Cuma günü gideceğim inşaAllah