10Asli-han10 Merhaba hanımlar 2 gündür bebeğimin hareketleri herzamnkinden az ve vajinada hissediyorum bazen canımı çok yakıyor ve yürürken baskı oluyor arada sizde durumlar nasıl doktora gitmeliyim ❓
Zehra9616 10Asli-han10 gitmemelisin cunki korkulcak bisi yok 1 2 gune gecer sonra tekrar gelir o his cnm bebegin pozisyon deniyo normal yani😀
Villanelle Kıpraşıyorsa problem yok. Dönmüştür o. Makat geliş benim birisi, o da vajinaya tekme atıyor. Fırlayacakmış gibi hissediyorum
Yagmur2210 Kizlar bnde biraz önce bı post actimda 29 30 haftalık gebelikte ara ara rahimde ağrı sancı yasiyormusunuz