12.haftada bebeğim kanala düşmüştü doktor öne doğru eğilimeyi yasaklamıştı bir kaç gün sonra tekrar kontrol gittiğimde bebeğim normal yerine gelmişti. Ben çok hareketliydim her gün temizlik vs yapıyordum. O zamandan beri öne doğru eğilmemeye çalışıyorum. Namazı bile eğilerek değil oturtarak kıl demişti. Öne doğru eğilmek gebelikte iyi değil haftanız da çok küçük