Barlas_mom Kızlar çok fenayım boğazım çok kötü burnum tıkalı bir taraftan arada akıyor gibi de acayip halsizlik var heryerim kırılıyor. Hastaneye gitsem ilaç vermezler parol dışında ama acilden gitsem acaba serum falan taksalar iyi gelir mi hiç olmazsa vitamin veya parolun serumunu takarlar mı ? 34 haftalık hamileyim 🙈🙏🏼
Polenpolen52 Barlas_mom kuzum 7. gun duzelıyorsun, dayanırım dıyorsan sabret gıtme bu salgında hastaneye, zeytınyag ıle sarımsak rendesıını al ayaklarının altına sür uzerıne corap giy, bogazını sirkeli su ile gargara yap tükür,
SecilM Barlas_mom gündüz ballı süt, akşam limonlu ıhlamur içerek geçirdim ben gebeliğimde 2 gribi de 😊
Peperonni Barlas_mom Geçmiş olsun balla karabiberi karıştırıp kaşık kaşık yiyin boğazınız rahatlar. Ve ben şeynyapıyorum peçeteye karabiber döküp üstüne limon kolonyası sıkıp boğazıma sarıyorum tülbentle yakıyor boğazı iyi geliyor. Burun açılması içinde nosarinse nazal burun yıkamayı kullanıyorum sinüsleri açıyor baya
Villanelle Barlas_mom 34 haftalıksın, fazla tuzlu ve tatlı şeyler tüketme her ihtimale karşı. Tansiyonun çıkar veya şekerin çıkar belli olmaz
Barlas_mom Villanelle Doğru söylüyorsunuz valla ne deneyim bilemedim sadece 1 tane parol içtim onun dışında ballı limonlu ıhlamur limonlu çorba içtim 🙈 başıma vuruyor gözlerim akıyor artık
Barlas_mom Polenpolen52 Dün gece sabaha kadar uyuyamadım 🙈 çok ağır geçiyor 🙈 ıhlamur içiyorum şimdide ballı limonlu rahatlatmıyor bile başıma da ağrısı vurdu
Barlas_mom SecilM Yaa canım onları içiyorum ne boğazım hafifliyor ne de vücudum 🙈 evden de doğru düzgün çıkmıyorum ki kovit olayım her ihtimale karşı test vericem çok fenayım gözüm akıyor başıma vurdu
Polenpolen52 Barlas_mom kuzum 4 saatte bır parol ıcebılıyormusuz cars gunu doktorum da soyledı, en iyisi bir gun bu sekılde dene muhtemelen agrılarını azaltıcak
Gizemtas16 Barlas_mom ben pazar akşamı aynı şikayetlerden covid pozitif olduğumu öğrendim şuan karantinadayım boğazım öksürükten yırtılacak gibi oluyor pazar gecesi acildeydim parol verdiler damar yolundan inanın tüm kemik ağrılarım ve halsizliğim o gece kesildi bence gitmenizde fayda var
Barlas_mom Peperonni Nosarinse ilk kez duydum. Kovit testi de vericem ne olur ne olmaz evden çıkmadan insan kovit olur mu acaba 🙈 çok ağır geçiyor çünkü
Peperonni Barlas_mom Sinüsleri temizliyor gerçekten iyi ve hamilelere bi zararı yok. Benim öncesinde de sinüs problemim vardı baya iyi geldi. Genelde hep üst solunum yolu enfeksiyonu oluyorum bişeye alerjim var belki de bilmiyorum
SecilM Barlas_mom senin çıkmaman birşeyi değiştirmiyor ki maalesef evde 1 kişi dışarda çalıştığı için o riskimiz her zaman var. Bazısı 0 belirti gösteriyor ama bulaşı yüksek oluyor. Test ver için rahat etsin bence. Portakal falan bol tüketmeye çalış şifa olsun inşallah 😊
Barlas_mom sherlock Test vericem her ihtimale karşı inanın 2 haftadır evden çıkmıyorum doğru düzgün kimseyle de görüşmedim eşim dışında eşimde de birşey yok gelen kargolardan şüphelendim yine de
Barlas_mom SecilM Eşimde de birşey yok ki biz kovit olduğumuzda o da ağır belirti göstermişti daha önce şimdi gayet iyi. Başka gördüğüm kimse de yok benim komşum akrabalarım hiç kimse yok yaşadığım şehir de 🤷🏻♀️😩 yarın test vermeye gidicem ama ne olur ne olmaz
Barlas_mom SecilM Ay var ya ne zor hamilelikte hasta olmak gözüm akıyor burnum hem tıkalı hem akıyor boğazım davul gibi olmuş hem şiş hem acıyo hemde öksürük var herşey var 🙈😩