Tubaanne1 Sevgili anneler 5 aylık hamileyim aşırı derecede kabızlık çekiyorum her gün 4-5 adet kayısı tüketiyorum 2litre su iciyorum ama sanırım vücudum alıştı etki etmiyor artık.Hemoraid olustu form çayları bağırsakları çalıştırıyor ama bebeğe zarar verir mi. Doktor bitki çayları içme demişti.
Denizvegokyuzu Tubaanne1 Ihlamur tuketebilirsin ama kaynatarak değil sıcak suya atıp bekleyip içmek daha iyiymiş Doktorum kaynatarak icmeni tavsiye etmem demişti. Bide içebilirsen kabızlık için 1 2 kaşık zeytinyagi tüket günlük mideni yumuşatır tuvalate çıkman kolay olur. Ayrıca probiyotikli yogurtlardan alıp onlardan da yiyebilirsin bağırsakları çalıştırır 🤗👍🏻
SerraveAnnesii Doktorum abartmadığın sürece hepsinden içebilirsin demişti. Ama adaçayı içme rahim kaslarını yumuşatıyor diye biliyorum o son haftalar içiliyor doğum için
Villanelle Bana sadece ıhlamur içebilirsin demişti doktorum, bitki çayları, maydanoz dereotu gibi sebzeleri ve hatta zencefil zerdeçal gibi baharatları bile tüketme demişti.