ikimelekannesii22 6+4 hamileyim cok iştahsızım bulantılarımda basladı cok zor yemek yiyorum bebek bu durumda gelişirmi 😓 vitamin kullanıyorum onun etkisi olurmu gelişime
Belacivciv ikimelekannesii22 Sıkıntı olmaz endişe etmeyin. İlk üç ay depolarınızdan alıyor şuan sizin yediklerinizden direkt beslenmiyor. Ben de yiyememiştim sadece patatesle beslendiğim oldu bulantıdan. Stres yapmayın yiyebildiklerinizi yiyin🙃
Happymami ikimelekannesii22 bende hiç birşey yiyemiyorum hala 12 haftalık olacağım hep tereddütteydim bebeğim beslenemiyor mu diye bir de 4 kilo vermişim kontrolüm vardı doktorum bebeğe çok güzel bakmışsın herşeyi çok güzel demişti bebek bir şekilde besleniyor demekki 🤭🌸
miroski_22 ikimelekannesii22 canim bende ayniydim zorla bir iki lokma yiyebiliyordum hatta gebeliğimin basından itibaren 6.5 kilo vermiş durumdayim hala daha iştahım tam açılmış değil ama en azından şuan kendimi zorlamadan yiyebiliyorum 12+5 haftaligim şuan bebegimin gelisimide gayet iyi doktorum bana ilk aylarda bebegin anneden beslenmedigini söylemişti ama tabi sen kendini hergun yumurta süt vs yemeye zorla canım elinden geldiği kadar hem sende güçten düşmemiş olursun he birde eczaneden keçiboynuzu özü alabilirsin canım bebegin gelişimine çok faydası oluyormuş ama eczaneden almalısın marketten degil
Villanelle Bebek ilk 6 ay annenin depolarını kullanıyor, son 3 ay sizin yediklerinizi kullanmaya başlıyor diye biliyorum
ikimelekannesii22 miroski_22 anladım canım zorla yiyiyorum birşeyler bulantımda arttı iyice ama bebegin gelişimi iyidir insallah. Doktoruma sorup öyle alırım
miroski_22 ikimelekannesii22 canım ben doktoruma söyledim bulantılarım çok diye bana prilam dr isimli bir ilaç yazdı ilaç biraz uyku yapıyor ama çok rahatlatmıştı beni sende istersen doktoruna bulantılarının fazla olduğunu söyle mutlaka hafifletecek bir şey yazacaktır sana