Yesim96 ben oraya gidiyorum, eksileri *çok kalabalık ,asistanlar bakiyor ,riskli gebelik olduğunda yada bilemedikleri bir durumda uzmanlar bakıyor , artısı *sancı odası tek kişilik ,özel oda imkanı var ucuz bir fiyata ilgi güzel normal olması gerektiği gibi ,
Evime çok yakın olduğu için oraya gidiyorum genel olarak etrafından duyduğum kadarıyla da beğenilen bir hastane