-anne-oluyorum- canım benim öksürüğümü ne denediysem kesmedi burdaki biri Allah razı olsun bir tarif vermişti iyi geldi, iki tane sarımsağı ezip üstünü geçecek kadar zeytinyağı dökün ve dolapta birkaç saat bekletin, daha sonra ayağınızın altını ovup üzerine çorap giyin o şekil uyuyabilirsinizde sabah uyanıp yıkayabilirsiniz valla bana çok iyi geldi