blueberyy00 Kavakyellerihercai doktoruna sorarsan daha doğru bir bilgi verir kuzum bir sıkıntı yoktur bence ama korkma dinlen bol bol çok yorma doktoruna gidene kadar
Suzan-mustafa55 Kavakyellerihercai bende kullandim 3 ay kuzum sabah akşam 2tane ama hiç öyle birşey olmadı acaba sen fitili kullanırken tırnağın batmış kanatmişta ola bilirmisin aksi taktirde gebelik varmıydı yerleşme kanaması ola bilir bu iki ihtimal değilse doktoruna görün kuzum
Slhdsdmr Kavakyellerihercai çok gecmiş olsun benimde dün kanamam oldu acile gittim progestanı verdi kanaman kahverengiye dönene kadar agız yolu ile alıcaksın sonrada vajinadan dedi tereddüte kaldım hem agız yolu ile hem fitil gibi kullanılması
Kavakyellerihercai Slhdsdmr vajinal daha etkili düşük için ben ağızdan alınca yan etki yaptı çarpıntıdan duramadım ağızdan alma vajinal al dedi
Asel6501 Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim dün akşam kahverengi pempemsi lekeler geliyor benden doktora gittim bebegin eşi aşagıda dedi rahmin çok kasılmış dedi nasıl bebegin eşi yukarı gider yardımcı olabilir misiniz
Slhdsdmr Kavakyellerihercai bende uyku yaptı gözlerimi acamıyorum kırmızı dan kahverengiye dönünce hemen başlayım bari
Msl_ege Kavakyellerihercai ben ilk gebeliğimde de kullandım doğuma kadar şimdi de kullanıyorum hiç öyle farklı renk geri gelmedi bence doktorunuza danışın acilen