Merhabalar güzel anneler size bir sorum olacaktı. 37+5 günümdeyim 8 gün sonra planlı sezeryan olacağım doktorum gün verdi şimdi şöyle bir durum var bazen geceleri 1 haftadır (her zaman olmuyor) aşırı derecede kaşık agrısıyla uyanıyorum ama o kadar agrıyor ki yatakta zor hareket ederek lavoboya gidiyorum ayağa kalkınca ve lavoboya gidince rahatlıyorum sonra geri uyuyorum gündüz hiç bunu yaşamadım daha acaba doğum belirtisi mi yoksa hastaneye gitmem gereken bir durum var mı ? Bunu yaşayan annelerimiz var mı acaba