dezgi Kızlar merhaba ben 2 hafta sonra 2 li taramaya gireceğim ama sehir hastanesinde takipliyim yine kadın doğum doktorundan randevu alıp mi gitmeliyim yoksa bu perinatoloji denilen bölümden mi randevu almalıyım?
dlrogmn Beni doktorum sevk kağıdı yazıp yönlendirmişti, dr nuza telefon yolu ile ulaşabilirseniz bir sorun bence.