Ddeenniizz İstanbul avrupa yakası özel hst.kadın doğum doktor önerileriniz varmı?? Birde Beylikdüzü medilife hstn.doktorlarını çok tavsiye eden oldu ama bir kaç kötü yorum okudum emin olamadim, medilifeye giden doktorundan memnun olan varmı?
iremss Ddeenniizz ya yorum işi kişiye çok bağlı ben mesela medipol megaya gidiyorm aybı hastanede 2. Doğumum olcak memnunum ama doktor kaynaklı olumsız şey yaşayanda çok ilk gebelkte doktor bulana kadar başka doktora gitmiştm hiç memnun kalmamıştm gebelk haftanz yeniyse 1-2 doktor deneyip seçmenz lazm hangi doktorla enerjiniz tutarsa mutlu süreç geçiriyosunuz
gamzosgamzos Ddeenniizz ben Başarı hastanesi Jalal beye gidiyorum cok memnunum muayene ile birlikte en az 20 dakika ilgileniyor herşeyi detaylı inceliyor ve anlatıyor eşim benimle girebiliyor hatta gecen gun nst mi begenmedi yemek tatlı ye açsan yine bakalım dedi mesai saati bitmesine ragmen bizi bekledi telefon ile iletisime gecebiliyorsun nst odasına esim ile birlikte girebiliyoruz hatta normal dogumada es alınıyormus sezaryene alınmıyormuş 😊
Mirach Ddeenniizz tartışmasız Yenibosna Nisa hastanesi. Derya kanzagül doktor. Hem doçent doktor, hem fiyatı uygun, hemde bilgisi kadar da ilgisi var. Telefon numarasını veriyor, eşleri içeri alıyor, güleryüzlü ve rahatlatıcı..
Sjana Ddeenniizz medicana international da yıldız hanım var çok samimi bir doktor ve ilgili yorumlarına da bakabilirsinz
Ddeenniizz iremss henüz 5 haftalık, aslında her rahatsızlığımda megaya gidiyorum evede yakın ama gebelik için hiç düşünmedim,çok umursamaz dr diyende var memnun olanda var belkide doğru sen nasıl davranırsan öyle karşılık alırsın kişiden kişiye değisiyor
Ddeenniizz Sjana ilk gebeliğimde Ada hanima gidiyordum fakat eşleri içeriye almiyorum benim prensibim bu demişti bende ilk covid ötürü sanmistım ama sürekli öyleymiş,sizin gittiğiniz dr eşiniz girebiliyormu
Ddeenniizz Sjana yıldız hanımı fotografından hatırladım. bebeğimin kalbi durdugunda odaya gelip yıldız hanımda kontrol etmişti emin olalım diye ,kendi doktorumdan daha cok sicakkanlı gelmişti
Sjana Ddeenniizz aaa ilk defa öyle bir şey duydum ne saçma 😒 giriyoruz çok şeker bir kadın biz aslında cinsiyet konusunda kendi doktorumuz bizi yanılttı emin olmak için hastaneye gittik yıldız hanımla öyle tanıştık hatta biz bebeğimizi erkek sanıyoduk eşim sorunca o da pipi yok burda bu kız dedi güldük kendi doktorumuzu bıraktık yıldız hamıma gidiyoruz🙈😂
Sjana Ddeenniizz evet bizde o samimiyeti sıcaklığı hissettik kendisinde doktorumuzu 6.ayda bıraktık 6 aydır doktorumuzun veremediği ilgi ve bilgiyi kendisi yarım saatte vermişti zaten zor dönemler geçiriyoeuz ne yazık ki bazı doktorlar daha çok yoruyor
Tucicup Ddeenniizz merhaba ben ilk dogumumu medilife hastanesi burcu Betül de yaptım ama memnun kalmadım şöyle çok sıra bekliyordum devlet hastanesi gibi randevu bulamıyorsun acil gitsen 60 dk orda bekliyorsun vs vs kızımı Allah’a emanet dünyaya getirdim sağ saglim doğum sırasında nobetciydi beklemedi gitti odada beklerken ücret istedi nöbetçi olmasına rağmen vs vs o yüzden bu gebeliğimde reyap hastanesine gidiyorum öğretim üyesi Erhan Hüseyin cömert hem hastane ferah temiz hem sıra beklemiyorum hemde erkek olduğu için burcu da çektiğim kaprisleri ve yüz asmalarini görmüyorum gayet güler yüzlü muayenesi 180 TL doğum ücreti ise normal doğum 3000 sezeryan 3500 🙏
Ddeenniizz Tucicup betül hanımla ilgili bir cok kişiden aynı şeyi duydum gerek çevremden gerek yorumlardan pek ciddi bir hastane degil anladigim kadariyla,arkadasinda kanamasi varmis acil gitmis mesaim bitti deyip cikip gitmis diger doktorları bilmiyorum tabiki.reyap aklımda olsun tesekkurler