Merhaba hamile olduğumu yeni öğrendim adet dönemim 8 gün geçmişti sağlık ocağına kan testi verdim beta hcg 810 çıktı henüz doktora gidemedim salı günü randevum var o zaman gideceğim. Hesaplamalarıma göre 6+5 çıkıyor. Hamilelik öncesinde çok fazla kahve tüketiyordum günde 3-4 fincan kadar ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri içmiyorum. Hamilelikte kahve tüketilebilir mi bilgisi olan var mı