Mide bulantısı ve öğürme şikayetiyle hastaneye geldim kesede 1 cm altında kanama olduğu söylediler sıvı takviyesi için hastaneye yatışımı yaptılar. Ardından covit olduğumu öğrendim. Kesede kanaması olan oldu mu, nasıl geçecek sıkıntılı bir durum mu bilgisi olan var mı 🤦🏻♀️