Mevsen Sedoliii soda veya rennie tüketebilirsiniz faydası olmuyo mu ? oda bacak kramplarına falan iyi geliyodur ama ben almadım daha gece bacaklarımdan deliriyorum uykusuzum şimdiden 😔😔
Sedoliii Pelus ilacı değiştirelim canım önemliymiş almalıyız. Ben şimdi yatmadan aldım bide böyle denym😐
Sinemira Anne16 o Sedoliii benim eşim eczacı aslında bütün ilaçlar aç içilince daha tesirli diyor ama biz Türk insani midemiz bulanmasın diye tok karınla içiyormuşuz 🤗
Sukranerolkaradag Sedoliii Hiç duymadım tok karna içilen Demir ilacı. Onu bir daha doktoruna sor istersen.
RfBasturk Bende gynoferon kullanıyorum doktorum ,sabahları aç karnına al dedi , eğer c vitamini daha hızlı emilimini sağlıyor o yüzden ya mandalina ya 2 portakal suyu içiyorum ardından , eğer mide agrısı yaparsa yemeklerden 2-2,5 saat sonra al demişti , süt ve süt ürünleri , proteinle alınması da yasak , demişti canım umarım işine yarar bilgiler 🤗 Ama sen yine de doktoruna danış 😌
RfBasturk Ben sabah uyanınca içiyorum ve ardından minik meyve ve evi topla kahvaltı hazırla derken 1 saat oluyor , bol su içiyorum birde , Demir ilacını ben içip uyuduğumda rahatsızlık verdi bana sanırım bünyeden bünyeye değişiyor , ama kesinlikle kullanmalısın canım senin ve bebeğin kan değerleri için çok önemli !.