Yeni13 bilimsel bir temeli yok canım.Benim de doğumuma 1 hafta var şuan ve gebeliğimin başından beri bu uygulamayı kullanıyorum çok denk geldim Yani.Şöyle söyleyeyim düşük beta hcg ve yavaş yükselmesini cinsiyet olarak kıza yoran çok okudum.Erkek bebek bekliyoruz inşallah bir sorun olmazsa.Benim bebeğimde beta hcg ilk öğrendiğimde çoktu Yani haftasına göre tamamdı da yükselişi de fazlaydı.Hatta ikiz bile olabilir demişlerdi.Okudum erkek bebek belirtisi yazıyordu cidden de erkek olacağı netleşti