Tecrübeli anneler sezeryan sonrası göğüs ucum yok süt gelmedi ilk gün bebeğim boş boş emdi sabaha kadar ağladı açlıktan ikinci gün mamayla destekleyelim dedik bu sefer ağlama krizlerinden biberon ile verdik göğüsüm taş kesildi ne diyorsunuz süt gelir mi tecrübeleriniz neler