lena_moms kahvesever__ merhaba bende o haftalarda hiss etmeye baslad simdi 19 + 5 haftalik hamileyim 2 gundur bebegimin hareketleri azaldi bir sey olurmu acaba?😟
Namegkcn lena_moms çikolata yedikten sonra sol tarafına yat dinlendir kendini hissedersin bence. En rahat oldukları pozisyon sol tarafmış kanda bebişe daha hızlı gidiyor 😍 bende 17+4 bende henüz hissetmedim yada ben anlamıyorum
kahvesever__ lena_moms normal canım zaten ilk hissetin zamanda sonra azalma olur ben 2 günde 3 günde bir hissediyordum korkma birşey olmaz rabbim korusun yavrunu normal o zamanlarda 24.25 sonra hareketleri hızlanıyor ve acıtıyor 😂😂 merak etme