56ujuo benim tüp bebek 👶🏻 o yüzden en en erken belirtileri bile söyleyebilirim transfer edildiği günü bile bildiğim için..😅 en önce sanırım transferden 4-5 gün sonra aşırı derecede bir iştah artışım oldu, bu dediğim sırada bebek 3 haftalık falan oluyor, inanılmaz bir iştah artışıydı hayatımda böyle bi şey yaşamamıştım sürekli canım farklı bi şey istiyordu kalkıp yapıp yapıp yiyordum 🙈 yine transferden bi kaç gün sonra lekelenme şeklinde kanamalar başladı.. halsizlik ve sürekli uyuma isteği oldu..arada aniden ayağa kalktığımda göz kararması, baş dönmesi.. 6,5 haftalıkken mide bulantısı ve kusma; bu 12.haftaya kadar kesinlikle geçmedi..bi de ara ara kasıklarımda ağrılar, batmalar, bel ağrısı, vajinaya doğru dolgunluk hissi gibi şeyler hissettim. Tabi herkeste farklı şeyler oluyor, illa bunlar her gebede olacak diye bi şey yok