buarajuliet Elif-dmn 7 buçuk haftalık hamileyim üç gündür aşırı bir bulantı var öncesinde de vardı ama çok arttı bu ara bide göğüs ve kaşık ağrıların devam ediyor. Sende nasıl durumlar ☺️
kahvesever__ Elif-dmn ilk öğrendiğimde mide bulantım başlamıştı 3 ay sürdü halsizlik vardı 3 ay sürdü 😂
Nazlimom Elif-dmn şuan 33. Haftaya girdik ilk belirtiler adet olcakmış gibi kasık ağrısıydı hamileligin ilk 3 ayındada devam etti , 3 gün gecikince test yapmıştım bel ağrım vardı
Cananyildiz Elif-dmn 7+3 🥰 sabahları mide ağrısı, halsizlik , iştahsızlık , duygu değişikligi , kasık batması vardı hâlâ devam ediyor üzerine ekleyerek 😂
Esra43bkr 23 haftalık hamileyim 8. Haftada bulantılarım başladı daha yeni azalmaya başladı bide çok uyuttu bu minnak beni🥰🥰
Saelif Elif-dmn hic beklemedigim an hamile kaldim adetime 10 gun kala mide bulantisi bas donmesi konudan tiksinme bi test yaptim hamileyim sasirdim simdi 30+3 saglikli dogsun bebislerimiz 🤲
Fatma-onal Elif-dmn 10 haftalık hamileyim ilk belirtilerim 6. Haftada mide bulantısı ve kusmayla başladı hala devam ediyor çok zor gerçekten bir saniyem bulantısız geçmiyor yine de şükür 🙏
iremss Elif-dmn 19+6 dayım hala belirtim yok 😂 sadece adetim gecikti diye test yapmıştm hatta ilk test negatif çıkmştı belirti yoksa stres yapıyo çoğu gebe hiç gerek yok belirtisz de ilerliyo süreç
Leylasiva21 Elif-dmn ben ilk 10 hafta hamile olduğumu anlamadım. Sonrada çok kötü gecti mide bulantısı kusma 20 haftaya kadar gecmedi 26+6 olduk yeni yeni kendime geliyorum tabi bulantilarim ara sıra yokluyor
Ays_cskn Elif-dmn benim uyku ve ara ara gelen bulanti halsizlik istahsizlik boyleydi kisaca yarin 6+0 olcaz nasipse😊
Dlanoglr Birminikcivciv canım biz adete göre 7 haftalığız ama doktora ve ultrasona göre 6+1 idi dün bebeği gördük kalp atışını da duyduk ☺️
Ays_cskn Birminikcivciv onumuzdeki cumaya cagirdi canim doktorumuz o zaman 6+5 oluyorum ama ben tam 7 haftalik iken gitmeyi dusunuyorum ilk bebegimde 7 haftalik iken gozukmustu alttan ultrasonla seninki gözüktümü😊
Dlanoglr Elif-dmn 6+1 yemek yaparken midem bulanıyor o koku çok ağır geliyor Göğüs ağrısı oluyor kocaman oldu göğüslerim şimdiden kasık ağrım vardı adet olmam gereken zamanda başlamıştı oda 5-6 gün sürdü geçti canım şimdi bir sıkıntı yok gibi uyku da var uyumak istiyorum ama imkansız 3 yaşında bir kızım var 😂
Birminikcivciv Ays_cskn Hayır beni çok strese sokuyorlar bu konuda doktorlar gözükmese alırız diyorlar bende daha 6+0 ım😞
Ays_cskn Birminikcivciv sikma canini 8 haftada goren var diyorumya hatta cok yogun kahve akintilarim oluyordu o zamanda benimki 7. Haftada gozuktu karindan bile degil o yuzden beklemeni tavsiye ederim banada saglikli dememiz icin kalp atisini almamiz gerek dedi iste haftaya cagirdi ama ben gozukmeme ihtimaline karsi 1 martta gidicem dr lar temkinli konusuyor genelde insallah gorururuz ikimizde