Niilsu yeşil mercimek haşlayıp yemeklerin içine atiyorum doktor hergün yemeye calıs nerdeyse dedi şekeri dengeliyormuş bebeğede faydalı meyve olarakta, ekşi yeşil elma yiyorum portakalın yarısını yiyorum bazen ekmek çavdarlı ekmek yiyorum şekerim yükseldiği zaman yoğurt üstüne tarçın ekleyip yiyorum evde egzersiz yapıyorum😅