Benim uygulama 6 Eylül diye gösteriyo ama içimden bi his 20 ağustosta falan doğuracaksın diyo🤭 yarın 12 hafta olucaz inşallah 2li tarama testi var geçen hafta 44 mm çıktı diye teste giremedik 1 mm ile gitti😅 çok şükür her şey yolunda inşallah hepimizin çok güzel ilerler🙂