Ozgeliz 22+4 🍊hareketleri çok aşağıda hissediyorum devamlı idrarım geliyor Bu durumu yaşayanlar varmı?
Denzk Ozgeliz bende dün böyleydim resmen özel bölgemdeydi internet ten araştırdım bu haftalarda yeri geniş olduğu için normalmiş aşaıda yukarıda hissetmememiz
Mutluhatun Ozgeliz 22+1 deyim dediğiniz gibi bebeğin hareketlerini çok aşağıda hissedip sürekli idrara çıkıyorum Dün erken doğum riskim olduğunu öğrendim bunu ihmal etmeden doktorunuza belirtin her gebelik farklı ama içiniz rahat eder
PamirMira Ozgeliz bende öyle hissediyordum bayağı panik oldum sanki alttan çıkacak gibiydi eli kolu 😬 doktoruma söyledim sancı ya da kanama yoksa sıkıntı yok dedi üzerinden de bir iki ay geçti hala aşağıda ama sıkıntı yok çok şükür
Eylull17 31 haftaligim bende asagida hissediyordum ve sürekli idrar çıkıyorum gecen doktora gittiğimde bebegin asagida olduğunu ve 20 25 gun uzanmam gerektigini söyledi sizde yine bir daha ki doktor randevunuza kadar dikkat edin kendinize
Ozgeliz Eylull17 cuma günü kntrlm var bi baksınlar bakalım çok aşağıda ya :( Bu arada kızınız mı oluyor 🥰
Eylull17 Denzk eger idrara sürekli çıkma durumu varsa bebek asagida olabilir zaten doktor soyler benim normal saniyordum meğer bebegim asagida ve idrar torbama baskı yapıyormuş
Mutluhatun Eylull17 nst ye bağladı doktorum kasılmam var mı diye kontrol etti birde alttan muayene etti kasılmamda açılmamda yoktu ama serum iğne ve makattan fitil uyguladı tedbir amaçlı bebeği içerde rahatlatalım dedi Ayrıca ilişki ve uzun süre ayakta kalmayı yasakladı
Eylull17 Ozgeliz evet kızım olacak 🥰 gönlünüz ferah olsun uzun süre ayakta kalmayin bol bol ayaklarınızı yukarı uzatarak dinlenin
Mutluhatun Ozgeliz serum iğne ve makattan fitil uyguladılar gittiğim akşam Ayrıca ilişki ve uzun süre ayakta kalmam yasaklandı birde fitil için reçete verdi
Zehrakhr Ozgeliz sebebi idrar yolu enfeksiyonu muhtemelen bir tahlil verin isterseniz ben 37 haftaya girdim ama bende o haftalarda bi enfeksiyon geçirdim ve benimde hissim o yöndeydi idrarım çok geliyor ve aşagıda hissediyordum
Ozgeliz Zehrakhr evet korktum enfeksiyonmu var diye ama bilemiyorum randevuya gider gitmez durumu doktorumla paylaşcağm inşallah enfeksiyon değildir gebelikte çok riskli 😔
Educator Ozgeliz normal merak etme. Ben ayaklarını vajınamda hıssedıyordum sanki🤦🏼♀️ Doğurdum bile, korkma😇
Ozgeliz Educator aynen ayaklarını vajina da hissediyorum kaç haftalık doğum yaptınız acaba bide normal mi sezeryanmı?
Educator Ozgeliz tam haftamda doğurdum hıc erken doğum riskim olmadı. Tüp bebek oldugu için bir de doğumdan korktugum için doktorum sezaryen yapalım dedi, kabul ettim.