gnlce ağustosta başladım şimdi sadece günde bir defa 6 doz vuruluyorum, levemir insülin ismi. Sürekli hareket ettiğim için şekerim dengede kalıyor günde 1 kez kaçamak yapabiliyorum çünkü canım istiyor artık. Bu arada hiç kilo almadım hala hamile kaldığım kilodayım