Herkese merhaba kızlar tahmini 3 haftalık gebeyim polikistik overım LH en son 21 çıkmıştı çok zor gebe kaldım şimdi çok korkuyorum suan beta hcg 520 iki gün sonra ultrasonda bakacaklar görünür mü bi aksilik olur diye çok korkuyorum benim gibi olan var mı dualarınızı eksik etmeyin lütfen