Asyaaa35 Bi kaç haftadır fark ediyorum sütyenimin bi kaç yerinde nohut tanesi kadar lekelenmeler var acaba bu süt mü ? Pet filan koymalımıyım ne yaomalıyım sizlerde de oluyormu
Cocolingo Asyaaa35 süt geliyordur, bende 20. Haftadan beri var , göğüsler kendini doğum sonrasına hazırlıyor kolostrum üretiyor, doktorum normal olduğunu söyledi, göğsünle oynama sıkma dedi🌸