Yeniannee29 Herkese merhaba kızlar benim klostrofobim var ve doğum zamanında asansörle çıkıp indirileceğim düşüncesi ve korkusu aklımdan çıkmıyor ne yapmam lazım öneriniz var mı inanın aşırı korkuyorum şuandan (16+2)