1prenses_annesii Ay kızlar butonu görünce gerçekler yüzüme çarptı geliyor gelmekte olan galiba😄 kismetse normal doğum gözüküyor siz neler yaptınız doğum için bu haftalarda
gldn065807 1prenses_annesii yok canım normal görünüyor inşallah belli değil tarih 33 gittiğimde aşağı donmustu minnoş pozisyon değiştirmedikse
Dmllale 1prenses_annesii evet bugün gidip toplu alışveriş yaptık pek eksik kalmadı beşik bebek arabası bebek bakım seti birde benim eksiklerim kaldı o kadar😊
1prenses_annesii gldn065807 benim de 30 dan beri baş geliş zaten tekmelerini yukarda hissediyorum bir an bile durmuyor😄
gldn065807 1prenses_annesii evet ya durmuyo cadı kızim dün vidyoya çektim hareketlerini eşime teyzesine gönderdim hayretle bakıyorlar can acıtıcı oluyor bazen ama olsun sağlıkla gelsin prensessim yeter hepimizin bebisi sağlıkla gelsin
Ebru_3804 1prenses_annesii sizede maşallahh canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin İnşallah 🤗
1prenses_annesii gldn065807 aminnn evet benimki de acıtıyor ama ne yapalım 🤰 sizin hazirliklar ne durumda
gldn065807 1prenses_annesii hersey duruyo halen ev boyanacak temizlenecek kıyafetler falan bu hafta hepsini yapasım var bakalim
1prenses_annesii gldn065807 bir an önce yapmak lazim ama giderek tembellesiyorum bizim de alınacaklar bitmek üzere onlari da bitirip hastane çantamı kapatacagim bide temizlik duruyor onu da haftaya yapayim diyorum
gldn065807 1prenses_annesii benim eşim şehir dışındaydı yoksa ben yaptırmıştim zaten temizliğe yardımcı abla gelecek boyacı boya yapacak ben sadece pijama takımı alicam başka alınacak kalmadı şükür bu hafta inşallah biter bunlar strese sokuyor beni