Selam tatlı anneler,
12+4 haftalık hamileyim göbeğimde ve bacaklarımdaki kaşıntıdan uyuyamıyorum çok kaşınıyor.onun yanında hiç birşey yiyemiyorum mide bulantılarım ve kusmalarım geçmek bilmiyor doktorum hap önerdi ama tanıdığım birkaç kişi kullandığında en ufak bulantisinda kullandığını bağımlılık yaptığını söylüyor boşver başlama diyorlar.bulantılarıma iyi gelecek ne varsa denedim sakız çubuk kraker yok geçmiyor açım ama yine de birşey yiyemiyorum.ne önerirsiniz lütfen yardımcı olun ❤🙏🏻