28 haftalık hamileyim gece üşüttüğümden tahmin ediyorum sag kasıgımda agrı ile uyandım biraz dinlenip yatınca agrılarım azaldı bebeğin hareketi normal kuvvetli ve sürekli hissettim acile gitmek istemiyorum bugün pazar doktorumda izinli suan yine hafifden yürürken felan agrı giriyor gibi ama çok şiddetli değil kanamam veya herhangi bi snacım da yok ayagımı üşüttüğümden oldu önerisi olan var mı ne iyi gelir